مرد تنها(شعر های خودم)

مرد تنها(شعر های خودم)

جايي براي تنهاییم..

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 89488
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 81
تعداد آنلاین : 1



سلام دوستای گلم

راستش تصمیم گرفتم از این به بعد توی وبلاگم اشعار خودم و دیگر شاعرای نوظهور رو بذارم

امیدوارم توی این راه با نظرهای خوبتون همراهیم کنید

.....:::: د و س ت و ن دارم ::::.....



نظرات شما عزیزان:

lovelorn
ساعت16:46---14 تير 1390
کمتراز چشم تو نمیخواهم
نگاهم کن
آنقدر نگاهم کن تا چون نیلگون ترین شب
بر آسمان بشکفم
تمام آوازهایت را به جویبار بخشیده ای
و سبدت را به من
نزدیک بیا ؛
میخواهم لبخندت را بچینم.
__________________
سلام بالاخره اومدم
ممنون این مدت تنهام نذاشتین
منتظرتم
بیا به وبم


lovelorn
ساعت8:16---4 ارديبهشت 1390
پرسید که چرا دیر کرده است ؟ نکند دل دیگری اورا اسیر کرده است ؟

خندیدم و گفتم او فقط اسیر من است تنها دقایقی چند تاخیر کرده است گفتم امروز هوا سرد بوده است شاید موعد قرار تغییر کرده است...

خندید به سادگیم آینه و گفت احساس پاک تورا زنجیر کرده است! گفتم ار عشق من چنین سخن مگوی گفت : خوابی سالها دیر کرده است...

در ایینه به خود نگاه میکنم آه عشق او عجیب مرا پیر کرده است راست گفت آیینه که منتظر نباش او برای همیشه دیر کرده است .
___________________________
سرنميزني آپم بدو


aliiiiiiiiiiii
ساعت9:34---31 فروردين 1390
به نام خدایی که در همین نزدیکی است.
!

سلام. بدون تعارف هممون يه روز مي ميريم. ازت ميخوام بياي وبلاگم و وصيت نامتو برام بنويسي!!!
حتما منتظرتم

خدایا ! مرگ را برایم مبارک گردان!


فرانک
ساعت13:51---29 بهمن 1389
سلامممممممم چه طورمطوری

وب قشنگی داری

به منم سربزن


che farghi dare
ساعت1:04---15 بهمن 1389
امروز تولد عشقم بود هیچ کسیو ندارم که بهش بگم هنوز یادمه تولدشو که بهم نگه خاک تو سرت. میخوام با یکی حرف بزنم هیچ کس نیستش که بفهمتم کاش میشد فقط یه بار دیگه ببینمش فقط یه بار دیگه

فقط میخوام ببینم چه شکلی شده گلی که داشتم.

هنوز بوی موهاش رو یادمه نمیدونم چه جوری باید فراموش کنم هیچ راهی نیستش.

تولدش مبارک
پاسخ:age ye emaili chizi gozashte boodi hatman khodam bahat sohbat mikardam !!!!motmaenan halet behtar mishod !!!


sajad
ساعت1:07---5 بهمن 1389
salam duste aziz vebloget kheyli jaleb bud
khosham oomad
khoshhal misham be man ham sar bezani
bbbbbbbbbbbbbbby


Mahsa
ساعت21:59---3 بهمن 1389
سلام چرا ديگه اون ورا نمياي ما رو يادت رفته هااااااااااااااااااااااااا.

خوشحال ميشم بازم بياي واسمم دعا كن.مرسيييييييييييي
پاسخ:ای بابا چه عجب یاد ما کردین ! من که همین جا هم نیستم !


روهام
ساعت22:57---1 بهمن 1389
مانده ام درکوچه های بی کسیسنگ قبرم را نمی سازد کسیبهترین یارم مرا از یاد برد رفت وخاکسترش را باد برد

روهام
ساعت14:53---1 بهمن 1389
slm web bahali dari.kheyli az webet khosham omad.
manam mesle u tanham.dardamon yekiye.be manam sar bezan.


عاطفه
ساعت21:05---29 دی 1389
سلام.وب خوشگلی داری.

به من هم سر بزن.

اگه با تیادل لینک موافقی بهم بگو باشهههههههه؟؟؟پاسخ:چشم اومدم!!!


Mahsa
ساعت23:05---23 دی 1389
مرسيييييييييييييي با مرام.
پاسخ:مخلصصصصصصصصصصیم!


حسین محکوم
ساعت22:26---23 دی 1389
salam khobi dadashi???man havaye dostaro daram///kodom tabligharo hazf konam manzoreto nafahmidam

Mahsa
ساعت0:11---22 دی 1389
سلام.ااااااااااااااااااااااااا منكه تون تون آپ ميكنم!

حالا عيب نداره بيا سر بزن يه چيزه بامزه گذاشتم.

مرسييييييييييييييييييييييييي ييي!
پاسخ:اومدم !


حسین محکوم
ساعت15:01---21 دی 1389
salam dadash anti girl faz mide dokhtaRA ADAB MISHAN AXE MOSHKEL PEYDA KARD VASE HAMIN BARDASHTAM DOBARE MIZARE AZIZZ MAMNON
پاسخ:مخلصییییییییییییم!!!


Mahsa
ساعت16:03---19 دی 1389
مرسي دوست جون كه به وبم سر ميزنيو نظرايه خوب خوب ميدي خيلي مهربوني.بازم زيادتر سر بزن!پاسخ:چشم عزیزم حتما سر می زنم ....

reza
ساعت11:37---18 دی 1389
سلام دوست خوبم خیلی با حالی وبلاگ باحالی هم داری خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم من شما را لینک کردم شما هم لطفا این کارو بکن ممنونم از شما فعلا بای
پاسخ:چشم!!!


alireza 
ساعت14:57---7 دی 1389
bahale پاسخ:لطف داری شما

shadi
ساعت14:29---6 دی 1389
رضا تو شاعرم هستي مگه ؟
پاسخ:آره مگه نمی دونستی ...... :D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: aloneguy تاريخ: 13 مهر 1398برچسب:عكس عاشقانه, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

چه شقایق باشد چه لبخند گل یاس زندگی باید كرد،دنیا پابرجاست(مرد تنها)

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

 


aloneguy.LoxBlog.Com | Template By: Alireza